یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های پسران و دختران تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیای میانه جواز حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا 2010 بانکوک را به دست آوردند که در این بین تیم دختران کشورمان برای نخستین بار به چنین موفقیت بزرگی دست یافت.

رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیای میانه در دو بخش پسران و دختران به پایان رسید که تیم‌های جوانان پسران و دختران ایران با کسب پیروزی برابر حریفان خود به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافتند.

به گزارش ایپنا، در بخش آقایان و در دیداری که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، تیم جوانان ایران با نتیجه 3 بر 1 از سد قزاقستان گذشت و مقتدرانه عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

 نتایج کلی این مسابقه به شرح زیر است:

* پوریا عمرانی 3 - گراد سیمینکو 0
* نیما عالمیان 2 - بابازوف 3
* علیرضا ملارجبی 3 - زولودر 0
* نیما عالمیان 3 - گراد سیمینکو 0

در بخش پسران پس از تیم ایران که با دو پیروزی قهرمان شد، تیم جوانان قزاقستان با یک پیروزی و یک شکست در جای دوم ایستاد و تیم ترکمنستان با 2 دو شکست در رده سوم قرار گرفت.

در نهایت تیم‌های جوانان ایران و قزاقستان مجوز حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا را به دست آوردند.

همچنین در بخش دختران که مسابقات آن در سالن هیات تنیس‌ روی‌میز مشهد برگزار شد، تیم دختران ایران با پیروزی مقتدرانه 3 بر 0 مقابل ترکمنستان، ضمن کسب قهرمانی این مسابقات برای نخستین بار، مجوز حضور در مسابقات تنیس‌ روی‌میز قهرمانی جوانان آسیا را کسب کرد.

 نتایج کلی این مسابقه به شرح زیر است:

* سحر رهنما 3 - غزل گوتروا 0
* مهشید صامت 3 - میربان متیوا 1
*‌ زهرا نیاقی‌ها 3 - جمیل کاکادلپیوا 0

کد خبر 107534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز